غبار روبی مزار شهدا توسط کارکنان بهزیستی شاهین دژ

بمناسبت فرا رسیدن هفته بهزیستی ریاست بهزیستی شاهین دژ بهمراه کارکنان اداره ضمن غبار روبی مزار شهداء با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید پیمان کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ،

ریاست بهزیستی شاهین دژ بهمراه کارکنان اداره و کارکنان مراکز غیر دولتی توانبخشی تحت نظارت بهزیستی و مراکز مثبت زندگی و همچنین اورژانس اجتماعی شهرستان بمناسبت فرا رسیدن هفته بهزیستی با حضور در مزار شهداء شهرستان با نثار فاتحه و غبار روبی با آرمان های امام خمینی ره و شهداء تجدید پیمان کردند .
مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بهزیستی گفت : شهیدان همواره زنده هستند و شهادت راهی برای رستگاری و پیروزی دین است و همه ما مدیون شهدا هستیم و امروز وظیفه ما انتقال ارزشهای آنان به نسل های آینده است.
رئیس بهزیستی شاهین دژ افزود : دیدار با شهدا تداعی کننده والاترین ارزشهای انسانی و از جان گذشتگی فرزندان ناب ملت و پیروان مخلص ولایت است که در آزمون بزرگ شناخت یاران واقعی انقلاب اسلامی سرافرازانه اوج سعادت و افتخار را با ترجمان زیباترین واژه نامه یعنی جهاد و شهادت پذیرا شدند .
وی خاطر نشان کرد ؛ این مجاهدت‌ها محدود به یک زمان و مکان خاص نیست، بلکه جهاد و ایثار مربوط به همه زمان‌ها و مکان‌ها بوده و با همین حرکت است که می‌توان در برابر استبداد، ظلم و توطئه دشمنان ایستادگی کرد .
شایان ذکر است این مراسم با هدف قدردانی از مقام شامخ شهداء ، تجدید بیعت با اهداف شهدای هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین تجدید پیمان با آرمان های آنان بمناسبت هفته بهزیستی برگزار گردید .

غبار روبی مزار شهدا توسط کارکنان بهزیستی شاهین دژ

کد خبر 112456

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد